Apraksts

2017. gadā kopā ar festivāla organizatoriem tika izvirzīts uzdevums – meklēt citu izteiksmes veidu filmu festivāla plakātam – veidot komunikāciju bez filmu kadru izmantošanas. Par jaunās identitātes pamatu izmantots esošais logotips, kuru sadalot fragmentos, izveidojās jaunās identitātes formu alfabēts un kompozicionālais tīkls. Ģeometrisko formu kopums ataino festivāla daudzveidīgo un piesātināto programmu, bet, ilustrējot programmas, tas veido pamatu konkrētāku tēlu radīšanai. Veidojot vizuālo valodu, kas darbojas gan 2D, gan 3D vidē, bija vēlme parādīt holistisku pieeju dizainam – radot vienotu festivāla komunikācijas pieredzi – neatkarīgu no medija.

 

Autors: Associates, Partners et Sons

 

Komanda: Daniela Treija (radošā direktore, projekta vadītāja, dizainere); Ainis Permins (dizainers); Edgars Zvirgzdiņš  (dizaina direktors); Kristaps Zelmenis, Una Bergmane (mākslinieciskā komanda); Kaspars Kursišs, Eduards Laķis, kind.lv (animācija un video)

 

Žūrijas komentārs

  • Izcils grafikas koncepts, atkārtoti izmantojot elementus. Rotaļīgs, viegli lietojams dažādos medijos – animācija, druka, plakāti, vides mēbeles, izkārtnes. Video ir svarīgs, lai izprastu konceptu un to, kā tas viss darbojas.

    Timothy W. Ventimiglia. Žūrijas priekšsēdētājs, pasaulē vadošās muzeju ekspozīcijas dizaina aģentūras "Ralph Appelbaum Associates" (RAA) Berlīnes biroja direktors, izstāžu dizaina un muzeju plānošanas eksperts